Alle GSM Shops, alle telefoons, alle kado's
Favorieten   Twitter   Hyves   Google

Top 10 GSM Shops

Overzicht van de 10 best beoordeelde GSM shops met minimaal 5 reviews.

1.
GSMEasy   (121 reviews)
2.
Belsimpel.nl   (23 reviews)
3.
GSMTopdeal   (7 reviews)
4.
Smartphonestunts.nl   (15 reviews)
5.
2call.nl   (5 reviews)
6.
Simyo   (14 reviews)
7.
FemmeFone.nl   (5 reviews)
8.
Studentmobiel.nl   (52 reviews)
9.
GSMTrack.nl   (35 reviews)
10.
Algebeld   (21 reviews)
Vergelijk alle Sim Only aanbiedingen

Compleet overzicht

Om een zo duidelijk en objectief mogelijk overzicht te geven van een GSM shop indexeren we ook reviews en beoordelingen vanaf andere websites.

Ervaringen en reviews over Telfort

2 / 5 (op basis van 42 reviews)

Lees de ervaringen van anderen of plaats je eigen review over Telfort. De gemiddelde beoordeling van Telfort is gebaseerd op 42 reviews.

Heb je een goede of juist heel slechte ervaring? Deel je ervaring en help andere bezoekers om de juiste keuze maken.

Matthijs
12 mei 2010

de tekst “gratis ringtone via blabla .wap”, stond door telfort op de doos gedrukt. was ik vergeten te zeggen

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
HenkE
11 mei 2010

Pooiers zijn het … had er verschillende prepaid simonly. Eenzijdig werden de contracten gewijzigd en alles ten koste van mij, en mijn betalingen waar ik naar kan fluiten …
En Internet (vroeg overigens niet om ellende)? Klagen via ‘klantenservice’ - en dat voor service die ze al niet leveren - is duur en ontoereikend. Zit nog steeds op leveringen te wachten.
Er rest (mij) slechts een conclusie: WEG BIJ DEZE POOIERS !!
Bij overstappen blijken ze nu zelfs moeilijk te doen bij nummerbehoud !!
KORTOM: N O O I T M E E R T E L F O R T !!

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Ad Tange
2 mei 2010
1 / 5

Ik heb hier aan de negatieve reacties niet veel aan toe te voegen.Alleen dat ik 3 dezelfde leveringen op een dag heb ontvangen.Een ervan geaccepteerd en de volgende dag gelijk aangetekend retour gestuurd met en brief erbij waarom. Toen ik gebeld werd door Mobiel.nl wisten ze precies te vertellen wanneer mijn 2 jarig contract met KPN af zou lopen n.l. op 30 mei 2010.Per 1 juni z...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Joey Verhoeven
24 april 2010

gewoon een kut provider
heb al 2x een ongeldige opwaardeercode gekregen bij aanschaf van een tegoedbon.
20 euro nar de klote omdat de albert heijn daar ook geen verantwoordelijkheid voor kan nemen.
voor mijn part kunnen ze de tering krijgen

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
hans
6 april 2010
1.5 / 5

Ik heb een hele slechte evearing gehad.

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
rob
26 februari 2010
1.5 / 5

f*king ratten daar bij Telfort. Ze berekenen 1 minuut terwijl je NIEMAND aan de lijn hebt gehad. 1x laten overgaan aan de andere kant en hoppa 21 cent kwijt.
Gelukkig loop al weer 1 van de 4 abonnementen af. Voor mij géén telfort meer.
Goedkope prijzen…. amehoela stelletje oplichters zul je bedoelen
4 maanden bezig geweest om specificaties te krijgen. Nou snap ik waarom ze ze niet wilde geven heel veel nummers met 1 minuut erop!
Bah, oplichters. Een belachelijke manier van zaken doen
Ga NOOIT in zee met Telfort

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Jansen
20 februari 2010

Eerst de overgang van Speedlinq naar Telfort meegemaakt; 1 groot drama. Zondere verdere terugkoppeling werden de tarieven verhoogt, dit onder het mom het tarief van Speedlinq klopte niet. Wel betaalde je als ex-speedlinq klant meer dan de reeds aanwezige Telfort klanten en dat voor ook nog eens een lagere snelheid. De internetverbinding was zeer slecht, ook dit lag aan het mode...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
angelique
1 februari 2010
1 / 5

Nog nooit zo een bedrijf meegemaakt. Naar mijn mening een malafide bedrijf.
Klantonvriendelijk, ondeskundig personeel. Vanaf de 1ste maand ging het fout. Men had de sms bundels vergeten toe te voegen. Dus extra kosten. Mooi niet. Bedragen laten storneren. Beide abonnementen in september afgesloten. Veel gebeld, gemaild, aangetekende brief verzonden (binnen een maand om on...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
93_f3
25 december 2009
1 / 5

Waardeloos! Van Debitel kreeg ik in november informatie dat telfort de nr’s die vielen onder het telfort netwerk heeft overgenomen. De simkaart die ik momenteel gebruikte zou onbruikbaar worden op 15 december 2009. Wanneer ik de bijgeleverde (nieuwe) simkaart van telfort in mijn mobiel zou doen, zou ik automatisch akkoord gaan met de algemene voorwaarden van telfort en he...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Kevin van den Brink
18 december 2009
1 / 5

Waardeloze provider.
Onterecht factuur va 700 euro gekregen, omdat Telfort zonodig de ingangsdatum van mijn abbo moest vertragen met vier maanden zonder mij hierover in te lichten, maar mij wel gewoon door te laten bellen en de rekening pas na vier maanden te sturen.
Duizend maal geprobeerd Telfort te bereiken, één keer gelukt na 50 minuten in de wacht te staan en daar ook nog voor te betalen.
Liever een duurdere provider dan een oplichter.
NOOIT MEER TELFORT

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
hdg
28 september 2009
1 / 5

Ook ik ben sinds kort toegetreden tot de HEL die TELFORT heet, althans HELFORT is een betere uitdrukking.

Een aantal eigenschappen van (H)Telfort op een rijtje:

- volstrekt incapabele klantenservice, met een exorbitant hoge prijs van 55 cnt per min (obv GSM). Ze zijn onbereikbaar, wachttijden tot 30-45 min zijn eerder regel dan uitzondering. Vervol...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
+9
Jan
23 september 2009

Waardeloze service,
Onterecht 1800 euro factuur gekregen, vervolgens 3 maanden er achterna gegaan om mijn geld terug te krijgen.
Nooit meer telfort.!

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Peter
2 september 2009
3.5 / 5

Ik heb vaste telefoon/internet en mobiele telefoon van Telfort en ik heb eigenlijk nooit geen grote problemen gehad. Toen mijn mobiel nummer v an Orange overging naar Telfort ging dat allemaal vloeiend.
Wat de klantenservice betreft van internet/vast telefoneren… Ik bel ze pas op als er zelf niet uitkom en een probleem waar ik zelf niet uitkwam werd altijd vlekkeloos door hem opgelost. We maken allemaal fouten en de klantenservice bellen als we boos zijn is ook geen goed idee en zij zijn ook maar mensen….

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Telfort klant
1 september 2009
1.5 / 5

Telfort klant deelt Telfort ervaring en Telfort beoordeling. Wellicht hebben meerdere Telfort klanten deze slechte Telfort ervaring.
Ik ben onlangs klant bij Telfort geworden, maar dit valt tegen. In eerste instantie dacht ik goedkoop uit te zijn bij Telfort, maar gezien alle extra kosten bij Telfort, is Telfort helemaal niet goedkoper. Ten eerste heeft Telfort mijn numme...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
J korte A
1 september 2009

Ik heb een abbo bij Debitel. Krijg het bericht dat deze is overgenomen door KPN/Telfort. Ik voelde al nattigheid maar na vergelijken van simonly abbo´s besloten toch voor Telford te kiezen, ookal omdat dit op het KPN netwerk zit en omdat overstappen met nummerbehoud zo gemakkelijk gaat volgens Telford. Je snapt het al nu begint de ellende. Ik krijg een schoenendoos met simkaar...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
telfort klant helaas
29 augustus 2009
1.5 / 5

Ik heb nog nooit een klacht tegen een bedrijf ingediend. Ik ben wanhopig: Een TELFORT nummerbehoud bij telefoonaanbieder TELFORT, loopt inmiddels op tot honderden emails naar TELFORT, tientallen dure telefoongesprekken met TELFORT (a 30 cnt/ min+ de kosten voor de GSM), klachtbrieven naar de TELFORT Klantenservice van TELFORT en een verschrikkelijke TELFORT frustratie. Mijn 06 ...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
J.Kuiper
29 augustus 2009
2 / 5

Debitel stopt er mee…..en vervolgens ga je dan maar over op Telfort omdat die je een goede aanbieding doen. Wat een gezeik en gezeur om het voor elkaar te krijgen…..veel te veel handelingen en omslachtige toestanden ivm nummerbehoud…
Dan de helpdesk, 3 min verder voordat je door dat leuke keuzemenu heen bent en iemand aan de lijn hebt….je moet nl een “mijntelfort” account aanmaken, dat wil ik helemaal niet!! ik wil gewoon bellen en bereikbaar zijn. Ik neem maar geen internet abo bij die lui, vragen om ellende.

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Bart
7 juli 2009
1 / 5

Veel te duur in telefonie ik heb een 500 abbonement, iedere maand heb ik honderden belminuten over en toch word er gem iedere maand € 90,- belast. Op mijn telfort is dit slecht te achterhalen en naar de klanten service bellen durf je helemaal niet, als je iemand te spreken krijgt word je niet serieus genomen door zo’n muts.
Kortom ik word iedere maand getild.

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
kardox
1 juli 2009
1 / 5

Niet doen!
Telfort zijn zeker oplichters.
Ik heb een Tel abonement van 300 MIN voor 29 euro permaand.
in Prijzen lijst van Telfort staat dat als je buiten je bundel gaat bellen, dan betaal je 0,21 cent permin.
Dat is ****! als ik 60 min buiten mijn bundel gebruik, krijg ik een DIKKE Accepgiro van minimaal 90 euro thuis.
Ik heb 1 jarige abonement, e...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
frans
1 juli 2009
2.5 / 5

Ik had tot voor een paar maanden geleden geen problemen maar van af 25-4 t/m30-4stonden er 157 sms op mijn factuur hoewel ik bijna nooit berichtjes verstuur mijn volgende factuur stonden er 260 sms op en had ik er geen enkel verstuurd ik heb dat gemeld aan telfort met het verzoek dit te onderzoeken bijna al de sms waren naar een zelfde vast nummer verstuurd
reactie van te...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
petra van der poel
28 juni 2009

Tot nog toe ben ik zeer tevreden over telfort.
Heb nu nog een prepaid kaart, maar zit te denken aan sim only.
Bereik is erg goed, mails versturen gaat ook erg goed, na 2 dagen krijg je al antwoord.
Kreeg na mijn gegevens te hebben ingevuld, 10 euro bonus tegoed die er meteen al op stond bij me prepaid kaart, 1 nadeel daarvan is, je moet ze binnen een maand opmaken.
Dus ben een zeer tevreden telfort klant.

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Stef
11 juni 2009

Ik heb precies hetzelfde probleem ondervonden met nummerbehoud van Hi naar Telfort. Ik wil van Hi overstappen naar Telfort. Ik heb eerst naar KPN gebeld, om te kijken wanneer ik mijn ingangsdatum bij Telfort vast kon stellen. Dus netjes gekeken wanneer mijn contract bij Hi af zou lopen en rekening gehouden met de opzegtermijn. Daarna Telfort gebeld, op die datum, 2 mei 2009 zou...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Krispijn
9 juni 2009

Waardeloze behandeling
U beltegoed is op
beltegoed aangevuld
U beltegoed is op
Gebeld naar telfort ,dat moet u zelf oplossen
Doe ik ook geen telfort meer

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
***
19 mei 2009

Voor 2 maand geleden kreeg ik een aanbieding om over te stappen van Debitel naar Telfort. Men beloofde een aantrekkelijke korting op het huidige abonnement wat ik nu heb.
Het zou erop neer komen dat ik de eerste 24 maanden een korting van €120,_ zou krijgen…
Dat vond ik opzich wel een aantrekkelijk aanbod waar ik me in vinden kon.
Via internet netjes a...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Chris Ockeloen
26 april 2009
1.5 / 5

Ik heb in maart een sim only abonnement met onbeperkt surf en mail genomen met nummerbehoud. Kon echter pas nummerbehoud aanvragen nadat ik de sim kaart had ontvangen. Met de klantenservice gebeld en deze gaven aan dat nummerbehoud binnen enkele weken te realiseren is. Om dit te kunnen doen moest ik direct de sim kaart in gebruik nemen, zodat ik hem dus niet meer kon retournere...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
L de Graaf
9 april 2009
1.5 / 5

Waardeloze service! Ben half jaar geleden overgestapt, na veel pijn en moeite. Krijg nu nog steeds facturen van hun dochteronderneming studenten.net adsl. Tig keer gebeld en gemaild maar een juiste actie blijft nog steeds uit. Ongeinteresseerd personeel aan de helpdesk en ook antwoorden op al mijn verzoeken worden op onnozele wijze met waardeloze antwoorden beantwoord. Krijg ik...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Chris.s
9 maart 2009

Het slechtste wat mij ooit is overkomen
wat opzeggen betekend. Nog nooit zoveel problemen gehad

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Driessen
7 maart 2009
5 / 5

Mijn eerste ervaringen met telfort zijn zeer goed.
factuur overzichtelijk en correct.
zeer vriendelijke medewerker gehad aan de telefoon
bij het oplossen van een prbleem Sjappoo

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Janssi
25 februari 2009
2.5 / 5

Snel internet voor een aantrekkelijke prijs. Tot nu toe zag ik alleen de voordelen. Maar ineens is ons modem kapot gegaan en ik stel vast dat men bij telfort zich überhaupt niet verantwoordelijk voelt. Al 2 emails gestuurd (zonder reactie) en de dure hotline gebeld. Maar helaas zijn de medewerkers slecht en onvriendelijk. Je kan het geen klantenservice noemen. 2 van mijn gesprekken werden door de call center agents afgebroken. Doorverbinden aan een supervisor konden ze me ook niet. ik ziet nog steeds zonder internet maar mijn provider gaat zich hier niet over bemoeien.

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Jannie
10 februari 2009
5 / 5

Ik ben al jaren een trouwe belster via Telfort , eerst met een pakket en nu met de unlimited , dit is ideaal want mijn partner en ik bellen nog al veel omdat hij vrachtwagenchauffeur is , dus veel onderweg dan is dit abbonnement geweldig , samen met een sms bundel en een stukje internet komen wij elkaar overal tegen , zelfs Telfort is voor ons internationaal .
Telfort biedt dus een service die precies bij ons past .

Da zo door en wij blijven zeker nog jaren bellen met jullie service.

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
+10
C.Menke
3 februari 2009

Ben vorige week teruggegaan naar de desbetreffende telfort winkel. Die verkoper die mij had geholpen destijds om het contract te annuleren kon zich het voorval nog herinneren. Gelukkig dacht ik , nu kan het eindelijk opgelost worden en kan het bedrag( wat inmiddels is opgelopen naar € 180) teruggestort worden. Maar niks is minder waard, de assistent bedrijfsleider zei dat hij...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
J Pouw
29 januari 2009

TEFORT NIET DOEN, HET ZIJN OPLICHTERS!
Ik heb op 22 januari 2008 mijn t12 tiscali abonnement á € 34,95 omgezet naar een 20mb Telfort á €19,95. Telfort bleef echter nog 4 maanden € 34,95 afschrijven en weigert mij dit nu terug te betalen. Ik ben hier nu al een jaar mee bezig.
Ik wilde in oktober opzeggen en wel per 22 januari 2009, dit kon volgens Telfort pas...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
c.menke
26 januari 2009

Telfort begin er niet aan zolang je een vraag of een probleem hebt want dan geven ze zich niet thuis!
Besloot om mijn sim-only te verlengen in oktober 2008 ben hiervoor naar een telfort winkel langsgeweest.Nog geen 5 minuten later zag ik in een andere winekel een andere aanbieding met toestel voor € 10 meer en meer belminuten. Ben meteen teruggegaan naar de telfort wink...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
van Emmerik
18 januari 2009
2 / 5

Ze zijn misschien goed in communicatie maar communiceren zelf absoluut niet. Ga vooral ook niet dood voordat je contract afloopt want contract s contract.

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Christel
11 januari 2009
5 / 5

Goeie service, niet duur en altijd en overal bereik.
Gewoon een top aanbieder

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
-10
shabi
8 januari 2009
3.5 / 5

6 maanden geleden na de algemene voorwaarden ontcijferd te hebben een abo voor vrouwtje lief gekocht. Nog erbij gemeldt: “niet gebruiken voor het is geactiveerd”. Toch wel gedaan natuurlijk en hiervoor een paar centjes extra betaald. Eigen schuld
Verder tot nu toe alle (extra) kosten op de seconde en cent nauwkeurig gespecificeerd in de digi-facturen. En het k...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
marjan de Haan
14 december 2008
1.5 / 5

Telfort een drama!
Het begon al met de levering. Bellen en nog eens bellen en al die tijd zonder telefoon of internet. Mobiel bellen naar klantenservice om te horen dat dat wel klopt wegens onderhoud of een andere storing a 0,30 p.m? Heb nog steeds regelmatig geen verbinding. Personeel is rond uit onbeschoft.
Terug bellen beginnen zij niet aan! Mailen heeft ook al g...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
C.H
30 november 2008
4.5 / 5

Ik heb er goeie ervaringen mee. Ik hebeen SimOnly van 8 euro per maand: 200minuten en 30smsjes. Alleen ik heb al erg vaak buiten mijn bundel gebeld. Dan zou ik een brief krijgen met de kosten, maar die is nooit gekomen . . . Dat is het enige slechte eraan

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
f.j.dullaart
10 november 2008

L.S.
Mijn ervaring met Telfort is maar heel kort maar naar mijn mening niet goed.
Ik heb op4-11-08 een GSM aangeschaft en bij het aanmelde voor mobiel opwaarderen werdt gezecht dat dit niet kan omdat de GSM alop een ander rekeningnr.was aan gemeld,wat dus onmogelijk is.
mijn rekeningnr.is 1596509.Gaarne Uw reactie hierop.
m,v.g.F.J.Dullaart.

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
groen
31 oktober 2008

via postbank actie telefoon aangevraagt niets gekregen wel geld voor bel te goed afgeschreven kan op geen enkele manier contact maken met telfort omdat ik geen inlog code bezit bellen duurt gemiddeld 10 minuten a,30cent echt waardeloos je moet toch service verlenen.

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
f_123456
15 oktober 2008
1.5 / 5

Hoedt u voor Telfort!
Sinds de ingebruikname van het Zyxel modem, dat nodig geworden was na de overname van Speedlinq door Telfort, op 01-07-2008, is de download snelheid rond 90.0 KByte/sec (=720 kbps). Hoewel ik de zogenaamde klantenservice van Telfort hiervan meermaals op de hoogte gebracht heb werd er geen enkele actie ondernomen om hierin verandering te brengen. In h...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Stijn Overtoom
11 oktober 2008
4.5 / 5

Ik heb hier een simonly abonnement besteld omdat deze de goedkoopste van Nederland schijnt te zijn. Ik ben tot nu toe erg tevreden. Het simonly kaartje was binnen een week in huis en het ‘installeren’ ging snel.
De kosten liggen erg laag (zie http://www.telecomervaring.nl/telfort-informatie voor de kosten).

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0

Reviews welke door anderen als niet nuttig worden beschouwd worden automatisch verwijderd. Deze reviews zijn ook niet van invloed op de totale beoordeling van de GSM shop.

© 2008 - 2014 Gratis Kado's  |  Sitemap  |  Disclaimer  |  Links
Volg ons ook op Twitter!