Alle GSM Shops, alle telefoons, alle kado's
Favorieten   Twitter   Hyves   Google

Top 10 GSM Shops

Overzicht van de 10 best beoordeelde GSM shops met minimaal 5 reviews.

1.
GSMEasy   (121 reviews)
2.
Belsimpel.nl   (23 reviews)
3.
GSMTopdeal   (7 reviews)
4.
Smartphonestunts.nl   (15 reviews)
5.
2call.nl   (5 reviews)
6.
Simyo   (14 reviews)
7.
FemmeFone.nl   (5 reviews)
8.
Studentmobiel.nl   (52 reviews)
9.
GSMTrack.nl   (35 reviews)
10.
Algebeld   (21 reviews)
Vergelijk alle Sim Only aanbiedingen

Compleet overzicht

Om een zo duidelijk en objectief mogelijk overzicht te geven van een GSM shop indexeren we ook reviews en beoordelingen vanaf andere websites.

Ervaringen en reviews over Ritel

3 / 5 (op basis van 68 reviews)

Lees de ervaringen van anderen of plaats je eigen review over Ritel. De gemiddelde beoordeling van Ritel is gebaseerd op 68 reviews.

Heb je een goede of juist heel slechte ervaring? Deel je ervaring en help andere bezoekers om de juiste keuze maken.

Dennis
16 april 2010
5 / 5

Super service. Gisteren besteld gelijk een telefoontje. Levering vandaag. Ander adres dan factuur adres was geen probleem. En netjes op de hoogte gehouden.

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
carlo
16 april 2010

Enthousiaste shopmedewerkers! Werken volgens mij op provisie.Heb mede hierdoor problemen met t-mobile omdat mij niet verteld is dat de dekking van t-mobile in het grensgebied van zeeuws-vlaanderen slecht tot heel slecht is!!!Is bij navraag bij andere gsm shops toch bekend! Moet nu toch weer een hoop moeite doen om alles weer op zijn pootjes te krijgen!

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Marie José
14 april 2010
5 / 5

In woord: top service!
Ik heb een bestelling gedaan om van debitel naar Vodafone te gaan. Na contact met een aardige medewerkster heb ik tv met toestel besteld.
Toen ik de bestelling binnen kreeg, direct de tv geïnstalleerd, echt een geweldig ding! In juni ga ik over naar Vodafone, ook dat zal goed gaan.
Kortom, gewoon bestellen bij de aardige medewerkers van Ritel! Een top service!

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Fenna
25 februari 2010

Pas op met bestellen!! Als ze het toestel komen brengen, proberen ze je een 2-jarig contract te laten tekenen terwijl je een contract voor één jaar hebt besteld. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en ze zeggen “Teken het contract maar gewoon. Daarna regelen we het wel.” Trap hier aub niet in (heb ik gelukkig ook niet gedaan). Heb wel ‘t probleem gehad dat m’n oude abonnement uiteindelijk ook niet is afgesloten door Ritel en dat ik deze vervolgens zelf op moest zeggen (+ liep nog een tijdje door).

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Ds
15 februari 2010

heb er tot nu toe 2 telefoons besteld gehad en de derde onderweg heb een gsm+laptop en een Htc touch twee jaar geleden gekocht bij hen netjes bezorgt en ze hebben het altijd goed gedaan. vandaag mijn Nokia n97 besteld .
Ik kan Ritel zeker weten aanraden

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Robert
5 februari 2010
5 / 5

Ik heb buitengewone goede ervaringen met GSMsales, onderdeel van Ritel, begin nov 2009 telefoon besteld met gratis laptop,
na bestelling online kreeg ik direkt bevestigingsmail, na half uur al mail dat ik gebeld zou worden die middag door de koerier, wat ook gebeurde, en de volgende ochtend werd alles keurig afgeleverd ! Ook prima nazorg, had problemens met 1e faktuur van...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Miranda
27 januari 2010
5 / 5

Gistermiddag een Iphone met abonnement besteld. Deze kreeg ik vandaag al binnen! Prima levering! Ook ben ik zeer vriendelijk geholpen! Daarnaast kan ik nu al gelijk gebruik maken van deze super aanbieding! Niets dan lof over Ritel.nl! Ik zal andere zeker aanbevelen via Ritel.nl te bestellen!!!

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Marjan
27 januari 2010
5 / 5

Tijdje geleden werd ik gebeld dat ik mijn abonnement kon verlengen. Heel fijn want kreeg er ook 2 bioscoopbonnen bij. De bestelling werd telefonisch ingevuld en een dag later kreeg ik mijn bestelling!
Wel wat problemen met de koerier, er was een probleem met mijn gegevens. 1 telefoontje naar ritel en de bestelling kon direct afgeleverd worden. Mijn zoon is nu erg blij want die heeft een Nintendo Wii gehad en ik heb zelf een nieuwe telefoon!
Bestel gerust bij ritel!

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
yvonne
26 januari 2010
1 / 5

Wat een slechte service en voorlichting. Ze verwekken valse verwachtingen op hun website, medewerkers zijn bijdehand en de klant staat niet centraal maar hun eigen belangen. Deze winkel mijden dus.

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
+1
peter
26 januari 2010
1 / 5

Wat een slechte winkel. Lees goed de reviews op alle sites behalve van ritel zelf. Want ritel bepaald zelf welke reviews er op de site komen. Dus negatieve beoordelingen worden niet geaccepteerd. Terwijl die er volop zijn want het is een slechte webshop.

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Jasper Verbeek
26 januari 2010
1 / 5

Zeer slechte ervaring met ritel. na het annuleren van mijn bestelling van de LG GW300 omdat hij een landelijk leverprobleem had. werd eerst nog om het rekening nummer gevraagd waar het geld (retour) op gestort moest worden. retour staat zelfs in de mail, (retour is terug naar waar het vandaan komt?) nouja, op de site staat geannuleerd en afgerond, maar niets geen geld terug, dat komt later pas. alle mails die ik terug gekregen heb zijn kort en omslachtig, ze gaven niet de info waarom je vraagt. Ik ben dus zeer teleurgesteld!

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
shella
26 januari 2010

Ik heb daar een telefoon willen kopen maar ondanks dat er bij de betalingsvoorwaarden staat dat je onder rembours kan betalen blijkt NA PLAATSEN VAN DE ORDER dat je gewoon vooruit moet betalen. Als je dan contact opneemt verwijzen ze je eerst naar de betalingsvoorwaarden waar dit gewoon in staat. Pas daarna zeggen ze ineens dat het niet kan. Lekker misleidend! Ben blij dat ik er op tijd achter kwam wat een rotbedrijf dit is.

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Anne Mulder
6 januari 2010
1.5 / 5

Hallo
1 week voor kerst een telefoon + wii besteld.
Gister eindelijk binnengekregen. (veel te laat dus)
Wii is super.
Telefoon goed tot nu dan.
Simkaart is waardeloos. Kan alleen noodoproepen bellen.
En ohja gister binnengekregen, contract van 31-12-2009 in gegaan ?
ABSURD. bestel hier niets aub

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Anton
27 november 2009
4 / 5

Tele2 via Ritel.
Dat Tele2 internet verkocht wist ik, maar niet dat ze ook gsm’s verkopen.
Ik zag 2 weken geleden een advertentie in de Metro van Ritel met een aanbieding met een Samsung Star.
Ben eerst gaan bellen, want zoals gezegd ken ik Tele2 helemaal niet van gsm’s. Ben keurig geinformeerd met uitleg over Tele2. Ze blijken gebruik te maken van...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
van brenk
26 november 2009
1 / 5

Nooit meer Ritel.nl: het verhaal.
Op 16 juli 2009 telefoon besteld, een Nokia 6600 fold.
Wilde eigenlijk een blauwe maar die was niet op korte termijn leverbaar en mocht dan wel een zwarte worden.
weekje of zo later telefoon in huis; en toen begon het gezeik wat nog steeds loopt…
Direct na het ontvangen de telefoon aangezet en wat aan het ontdekken...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Chitra
9 november 2009
5 / 5

Hallo allemaal,
Ik heb al verschillende keren bij Ritel bestellingen gedaan, tot op heden is dit allemaal goed gegaan. De bestelling plaatsen en levering is perfect, de kado’s zijn super. Alleen gaat het niet goed bij de zakelijke abonnement van T-mobile, omdat ik een bepaald bedrag met Ritel heb afgesproken en bij T-mobile rekenen ze weer een ander bedrag, dit is t...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Juliette
30 oktober 2009
5 / 5

Vandaag een telefoon en abonnement besteld via de site. Ik werd gelijk gebeld omdat ik iets verkeerd had ingevuld, een hele aardige medewerker aan de lijn gehad. Mijn bestelling is vandaag verzonden en gelijk een afspraak gemaakt met de koerier. Ik moet de telefoon nog binnen krijgen maar ik vertrouw er op dat ritel dit helemaal goed gaat afhandelen. Kortom, ik ben heel tevreden over ritel en ik snap sommige berichten hieronder echt niet!

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Leonie
27 oktober 2009
5 / 5

Ik heb al eerder een review geschreven hieronder over Ritel.
Ik wil er toch even op terug komen.
Heb inderdaad een boel problemen gehad met mijn toestel.
Na mijn idee werd dit niet zo heel goed opgelost.
Nu heb ik van Ritel (ook al was mijn abbonement bijna verlopen) een heel nieuw toestel mogen uitzoeken met de nieuw waarde van mijn oude telefoon.
...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
M.J.
21 oktober 2009
4 / 5

Mijn Sony Ericsson begin july gekocht bij ritel.nl
Ik moest enkel dagen wachten, dit had te maken dat ik heel graag mijn nummer wilde behouden.
eind september is mijn toestel door een onbekende reden kapot gegaan.
na 3 weken mijn toestel kwijt geraakt te zijn werd ik door ritel gebeld dat zij nog niks hadden gehoord over het toestel.
Omdat zij mij een te...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Tineke
16 oktober 2009
4 / 5

Ik wilde allang een iphone hebben. Ritel adverteert dat ze ‘m voorradig hebben. Dat doen er wel meer, dus heb begin deze week gebeld en uitleg gevraagd over beschikbaarheid en uitleg over i-abonnement. Daarbij ben ik keurig geholpen.
Vervolgend besteld en binnen 24 uur geleverd. Compliment en goede service bestaat dus nog steeds!

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
MADman
7 oktober 2009
3 / 5

Ik heb bij hun een nokia n86 besteld dacht binnen 2 dagen in huis maar nee hoor ze hadden toestel niet op vorrad ik zit nu een week te wachten ik hoop dat het niet langer wordt maar ik wordt wel op de hoogte gehouden.

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
-1
Leonie
25 september 2009
1 / 5

Wietse hieronder is op zich tevreden.
Maar ben benieuwd of ze dat ook is, als er iets mis is met haar toestel!!!!

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
wietske
24 september 2009

prima ervaringen!! Mijn partner en ik allebei al een abbonnement en kado, snelle levering, vriendelijke lui aan de telefoon. Geen problemen mee hoor.

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
William
18 september 2009
1.5 / 5

Heb ongeveer een anderhalf jaar geleden een toestel gekocht via Ritel.nl (Nokia 6500 slide)
Na een paar maanden begon het toestel gek te doen en deze opgestuurd naar Ritel.nl na een telefonisch overleg.
Toestel zou gerepareerd worden en daarna worden teruggestuurd.
Na eerste reparatie bleef het probleem bestaan, nu na anderhalf jaar is het toestel nog steed...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
William
18 september 2009
1 / 5

Heb ongeveer een anderhalf jaar geleden een toestel gekocht via Ritel.nl (Nokia 6500 slide)
Na een paar maanden begon het toestel gek te doen en deze opgestuurd naar Ritel.nl na een telefonisch overleg.
Toestel zou gerepareerd worden en daarna worden teruggestuurd.
Na eerste reparatie bleef het probleem bestaan, nu na anderhalf jaar is het toestel nog steeds d...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
M. de Kaper
16 september 2009
2.5 / 5

Helaas heb ik tot nu toe ook slechte ervaringen met Ritel.
Ik heb een samsung telefoon met Acer laptop besteld, de bestelling en aflevering ging helemaal goed, maar toen bleek de laptop al reeds gebruikt te zijn, er zaten spetters (waarschijnlijk van hoesten) op het scherm, de doos was kapot en de gebruikershandleidingen zijn beschreven. De laptop werkt ook niet goed, de ...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
M
15 september 2009
1 / 5

Waardeloos bedrijf. Ik kan er niets anders over zeggen.
Heb tot 3x over mijn toestel, dat al kapot was bij aankomst, ter reparatie gehad en ondanks dat hij het gewoon echt niet deed werd er na elke reparatie doodleuk gezegd dat ze niets konden vinden.
Bovendien moet je er echt constant zelf achteraan als zij je toestel ter reparatie hebben, anders hoor je er helemaa...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Jasper de Jonge
3 september 2009
5 / 5

’s-Ochtends besloot ik een Nokia N97 te bestellen bij ritel.nl. Later op de dag werd ik gebeld om mijn bestelling te controleren. Ze zijn akkoord gegaan en vertelden mij dat ik de volgende dag gebeld zou worden door de koerier.
Dat was inderdaad het geval. Afspraak gemaakt om 3 uur s-middags. Iets voor 3en waren ze er en ik moest mijn legitimatie en bankpas laten zi...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
RENE
3 september 2009
1.5 / 5

ritel in het kort: zwaar waardeloos, 24uurs leveringen zijn bij hun 3wkn. dan krijg je vervolgens een kapot toestel.
vervolgens het opstuur verhaal…..en inmiddels zijn we 2mnd verder(vanaf levering) en nog geen toestel…..op mail krijg je geen antwoord meer en telefonisch willen ze je al helemaal niet te woord staan….kortom een waardeloos bedrijf met zeer slechte service…..

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
j.bomhof
31 augustus 2009
1 / 5

Waardeloos ! Heb een abonnement afgesloten bij Ritel 325 belminuten en 200 sms voor 15.40 bij Vodafone. Nu 2 rekeningen ontvangen 1 van 27 euro en 1 van 28 euro. Kontakt opgenomen met Ritel en ze zouden het oplossen. Nou mooi niet dus, binnen 10 werkdagen zou ik meer horen zelf weer kontakt opgenomen. Nu zegt Ritel dat ik het zelf maar moet gaan regelen met Vodafone, terwijl ik...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
ard
28 augustus 2009
3 / 5

De levering is prima, totdat er iets mis gaat met je toestel. Mijn toestel begaf het na minder dan 3 maanden (eind april). OPgestuurd voor reparatie. Na weken kreeg ik het terug, ongerepareerd. Weer teruggestuurd voor reparatie. NA weken weer niet gerepareerd terug. Derde keer opgestuurd, want volgens hun prcedure had ik nog geen recht op eennieuw toestel. Ook de derde keer ble...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
+1
Ard
28 augustus 2009
2 / 5

Inmiddels ben ik buitengewoon ontevreden. In januri een sony ericsson besteld. Deze werd keurig geleverd. In april begaf het toestel het, dus opgestuurd naar Ritel.Om een lang verhaal kort te maken: hoewel het 3 maanden oude toestel het begaf en de wet zegt dat er dan recht is op een nieuw zit ik nu, eind augustus nog zonder toestel. Ik heb het twee keer thuisgestuurd gekregen,...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
cjs
20 augustus 2009
1 / 5

Echt zo waardeloos en onbeschoft ben ik nog nooit door een internetwinkel behandeld, eigenlijk geen enkele ster waard. De winkel en op internet zijn dus verschillend en hebben anderen acties. Vreemd maar waar. Dus via internet besteld. Kreeg alles na een week geleverd, te laat maar ach ik had het binnen. De telefoon deed het niet. Klantenservice is niet bereikbaar je moet maile...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Peter Haverkamp
11 augustus 2009

Hallo , Allemaal .
Nu ik ben zeer tevreden over Ritel , want zolang de winkel er is bestel ik en mijn vrouw altijd de telefoon bij Ritel .
Dus ik en mijn vrouw hebben goede ervaring met Ritel en dat is in de maand Oktober van het jaar weer .
Dus het is natuurlijk altijd mogelijk dat er iets verkeert gaat maarja .
Grt Peter .

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
SHALALALA
10 augustus 2009

Ik ben zeer ontevreden over Ritel. Ik heb van 8 tot 1 uur gewacht en ik heb nog steeds me telefoon niet ontvangen! Met de telefoonservice kom je ook niet ver. Ik bestel niet meer bij Ritel.

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Dog
10 augustus 2009
1 / 5

Abonnement besteld met toestel en kado, kado ontvangen en het toestel niet. Even gebeld, was er niets van bekend! Na 10 minuten zelf de helpdesk begeleid te hebben was de verloren aanvraag teruggevonden, hoera! Zou gelijk opgestuurd worden.
Een week later maar weer eens gebeld, het toestel hadden ze niet meer op voorraad. Fijn dat ik dat ook weet. Met de belofte dat als i...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
zita
31 juli 2009
5 / 5

Sterretjes vergeten:) Bij deze !

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Denise
14 juli 2009
5 / 5

Ben zeeeeer tevreden over Ritel!
Door eerdere slechte ervaringen met telecomsites, zocht ik extra veel bevestiging via de mail, deze werden snel en vriendelijk geantwoord.
Telefoon (nokia 6700) is bij andere sites of nog niet leverbaar, of niet op voorraad of erg prijzig.. Bij ritel was hij op voorraad en gratis bij mijn contractverlenging!
Ik kan een lang verhaal heel kort houden, ben gewoon erg tevreden!!!

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Margo
8 juli 2009
5 / 5

Ik wilde graag de nokia 6600 Fold in de kleur Blue. Deze hadden ze niet standaard in het pakket zitten, kon hem toch bestellen, zou iets langer gaan duren. Heeft in totaal 2 weken geduurd, vanaf bestellen tot geleverd krijgen.
Moest 49 euro bijbetalen en nadat ik besteld had, was de week daarna de bijbetaling 39 euro. Hierover een mail gestuurd en het prijsverschil (10 euro) weer teruggestort gekregen op mijn rekening. Ben super tevreden over Ritel

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
I. scheffers
7 juli 2009
5 / 5

Zeer tevreden.
Zowel over het personeel als de geleverde goederen.
Deze werden snel en zonder extra kosten bezorgd.
Toen de telefoon van mijn dochter vrij snel defect ging, kreeg zij zonder problemen een nieuw toestel geleverd.

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Audrey
23 juni 2009
4.5 / 5

Ik was twee onderdelen vergeten toe te sturen. Daarover stuurden ze mij bericht per e-mail. Heel correct. De bestelling werd heel snel daarop geleverd. Prima!

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
anna
13 juni 2009
5 / 5

Ik ben zeer tevreden over Ritel, alles is perfect gelopen, dat kan ik echt niet over orange en kpn zeggen, daar had ik alleen maar ellende.
Ook de klantenservice was perfect.
Ik ben weer van de partij bij Ritel zodra mijn abonnement afgelopen is

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Klokkenluider
7 juni 2009

Mensen. Doe nou eens je ogen open. Ik geef een voorbeeld hoe je geld kunt besparen. Dit over een abbo van 2 jaar.
Vodafone met cadeau 2 jaar 27.50 met tom tom one Krijg je 225 belminuten per maand.
Vodafone scherp sim only 225 minuten voor ongeveer 6.50 euro.
27.50 - 6.50 = 21.00 euro
Betaal je dus 21 euro keer 24 maanden teveel !
Dat is 504 euro. ...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
santengelo
30 mei 2009

ik heb een samsunb m8800 pixon zwart genomen,de briefen heb ik thuis netjes ontvangen ik heb ze op de post gedaan de zelfde dag,na 1week nog steeds niks van ze gehoord ik bel klantenservice ze zeggen ja zei hebben de samsung m880 pixon niet op voorraad toen had ik de geannuleerd,heb ik het weer online bestelt,na 2dagen netjes de briefen binnen gehad, en ook weer de zelfde dag o...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
ellen
18 mei 2009

nu voor de 2e keer gsm en kado via ritel besteld,beide keren wel paar dagen langer op mn gsm moeten wachten,kado was wel snel binnen,maar werd wel keurig te woord gestaan via mail en/of telefoon. nu blijkt batterij van gsm binnen 4 uur al leeg te zijn,zonder dat ik hem gebruik,dus ga zo mail sturen,ben benieuwd naar reactie hierop,want heb tot nu toe nooit klacht gehad,dus weet niet hoe ze daar mee omgaan.
verder super tevreden! op deze manier toch mooi een wii en een carkit gescoord!

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Alex
11 mei 2009
4.5 / 5

ik herken ritel niet in sommige onderstaande verhalen.
Heb er nu 2 keer een gsm besteld en 2x had ik de gsm binnen 24 uur binnen. helaas was de tweede keer mijn gsm al na 2 maanden kapot en heb m ter reparatie aangeboden. binnen 2 weken was ie weer terug en tussentijds werd ik keurig op de hoogte gehouden van de status van de reparatie. Kortom, betrouwbaar en efficient bedrijf waar ik in de toekomst zeker zal blijven bestellen

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
+9
Myr
6 mei 2009
2 / 5

Allereerst heb ik een maand moeten wachten tot ik eindelijk het toestel thuisgestuurd kreeg, vervolgens bleek deze meteen al defect te zijn. We zijn inmiddels 2 reparaties en ruim 3 maand verder en het is nog steeds niet opgelost. Mijn advies; Nooit iets bestellen bij Ritel.

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
+10
Say
5 mei 2009

2 keer de benodigde papieren gefaxt. Na de 1e keer niks gehoord , ze bleken niks binnen gehad te hebben .
2e keer waren de papieren onleesbaar.
Gevraag om de bestelling te annuleren en mijn aanbetaling terug te storen, krijg ik het volgende antwoord :
U kunt er eventueel voor kiezen om een foto te maken met een digitale camera en deze foto’s via de mail te versturen.
Zodra wij deze gegevens hebben ontvangen zullen wij ons uiterste best doen om uw bestelling zo spoedig mogelijk af te ronden.
Heb ik dat gevraagd ? Nee.
slecht

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Danny
5 mei 2009

wellicht willen ze je gewon helpen je bestelling op een goede manier af te ronden. als je zegt dat je daar niet op in wil gaan en je geld terug wil zullen ze daar heus niet moeilijk over doen

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
alexandra
1 mei 2009
5 / 5

ik heb vandaag de bestelling in goede orde ontvangen en alles werkt perfeckt
dus rintel is geen oplichtery want heb alles binnen
mvg alexandra

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Bas
26 april 2009
1.5 / 5

Zeer slechte service. Prijzen en website zijn goed, daar is ook alles mee gezegd.

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
+4
Bas
24 april 2009
1 / 5

Zeer slechte klantenservice. Klant is koning gaat bij deze mensen zeker niet op. In plaats van enkele dagen heb ik enkele weken op mijn telefoon moeten wachten. Klantenservice is slecht te bereiken, het is een grote fout geweest om hier mijn telefoon te bestellen. 1 tip, nooit bestellen bij ritel.nl!

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Bart
24 april 2009

Op 31-3-2009 een HTC Touch HD besteld. Op hun site stond 1 dag levering. Na een week nog niks gehoord of wat dan ook.
Dus begonnen met bellen, klantenservice niet te bereiken.
Toen ik eenmaal terug werd gebeld na 4 mailtjes en weer een week later kreeg ik te horen dat de telefoon niet op voorraad was maar dat die dezelfde dag wel zou binnen komen….
Na en...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
temes
15 april 2009
2 / 5

4 weken geleden(wk.12) heb ik een toestel(nokia N96) met abonnement besteld. Alles lijkt goed geregeld te zijn tot ik het toestel thuis ontving. Toestel blijkt een Pools versie te zijn en na overleg met een medewerkster van Ritel, heb ik toestel teruggestuurd naar Ritel. En tot de dag van vandaag (wk.16) heb ik nog geen toestel terugontvangen. Ik heb heel veel mailtjes opgestuu...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
+2
Rick
8 april 2009

Heey,
even over de veilingen ik lees alleen maar negative dingen daarover.
zijn er ook mensen die wel positive ervaringen hebben?
zo ja zou ik graag even antwoord willen

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
A
27 maart 2009
1 / 5

Zo brutaal als Ritel is, krijg ik een zilveren Nokia E71 geleverd terwijl ik duidelijk een witte versie had besteld. Met als reden dat het bestellen van de witte versie te lang zou duren.
Nu moet ik alles verzekerd terugsturen, pas dan zal er een witte verzonden worden
In een woord belachelijk!!
Niet eens 1 ster waard

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Maarten
17 maart 2009
2 / 5

Op 6 maart 2009 via het veilinghuis geboden op een LG KC910 Renoir binnen 6 minuten werd ik gefeliciteerd, natuurlijk
meteen betaald, maar tot op heden niets ontvangen.
In eerste instantie wist men niet of het geld overgemaakt was
en in tweede instantie was het toestel niet op voorraad.
Nu maar afwachten wat er gaat gebeuren.

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
A.
17 maart 2009
1 / 5

Ik wacht inmiddels anderhalve maand op mijn nokia 5800xpress. En als compensatie wordt mij een SD kaartje van 2GB aangeboden, terwijl ik er al een van 8GB meegeleverd krijg! Voelde me in de maling genomen, toen ik dit vermeldde in een van mijn(20 mailtjes) werd er niet op gereageerd, maar als alternatief 2 bioscoopkaartjes geboden. Alsof dat een goede compensatie is
Klantenservice is 8 van de tien keer niet bereikbaar(je wordt weggedrukt)
Mijn ervaring: Zeer slecht!

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Tristan
2 maart 2009
5 / 5

Ik heb nu al 2 keer iets besteld bij Ritel. Het is een zeer duidelijke en goede site. Alles wordt geregeld voor je.
Is het cadeau wat je graag wilt niet voorradig, dan sturen ze sowieso eerst je toestel op. Binnen een paar dagen had ik mijn TOMTOM.

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
gert
15 februari 2009

Zeer snel geholpen ,donderdag besteld ,zaterdag in huis
ik ben zeer tevreden,ga zo door ritel

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
van oijen
1 februari 2009

Hen een 1 jarig abbonement waarbij ik een tom tom navigatie en een nokia gsm voor 18 euro pm.Geen enkel probleem en heb mezelf veel geld bespaart als ik alles optel.

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Mikaatje
24 januari 2009
5 / 5

2x gsm met cadeau gekozen.
Beide keren binnen een week geleverd.
Bij vragen via mail krijg je binnen het uur antwoord.
Heel makkelijk is om de status van jouw bestelling met het uur te kunnen volgen.
Zeer tevreden over Ritel.nl

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Jerry
12 januari 2009
4 / 5

Ik ben heel tevreden over de service van Ritel.
de dames zijn heel vriendelijk en klantgericht.

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
denise
31 december 2008
4 / 5

goede mooie website die makkelijk doorlinkt. je loopt snel door de pagina.

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
+3
Sander
20 december 2008

Hallo mensen,
ik ben van plan om een mobiele telefoon abonnement met als Xbox 360 als cadeau erbij te nemen. Wordt het snel geleverd? Dan bedoel ik de Xbox én de mobiel. Graag even antwoord.

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Antoinette
19 december 2008

Ik heb al 2x zelf een pakket gecombineerd met telefoon en cadeau en een abonnement bij Vodafoon waar ik niet meer voor betaal dan bij Vodafoon zelf. Dus helemaal top! Snelle levering en goede hulp.

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Jeroen
14 oktober 2008
2.5 / 5

ben zeer slecht geholpen hier. Spullen ingestuurd maar geen enkele reactie. Wat is ritel me tegen gevallen, slechte shop, duur en geen goed antwoord op mijn vragen

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
alex
7 oktober 2008
4.5 / 5

een zeer complete webshop waar ik al meer dan eens tot grote tevredenheid heb geshopt. de keuze is er reuze en je merkt aan alles dat het een webshop met ervaring is. Heb er nu 3x iets besteld en niets anders dan lof voor hun afhandeling.

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0

Reviews welke door anderen als niet nuttig worden beschouwd worden automatisch verwijderd. Deze reviews zijn ook niet van invloed op de totale beoordeling van de GSM shop.

© 2008 - 2014 Gratis Kado's  |  Sitemap  |  Disclaimer  |  Links
Volg ons ook op Twitter!