Alle GSM Shops, alle telefoons, alle kado's
Favorieten   Twitter   Hyves   Google

Top 10 GSM Shops

Overzicht van de 10 best beoordeelde GSM shops met minimaal 5 reviews.

1.
GSMEasy   (121 reviews)
2.
Belsimpel.nl   (23 reviews)
3.
GSMTopdeal   (7 reviews)
4.
Smartphonestunts.nl   (15 reviews)
5.
2call.nl   (5 reviews)
6.
Simyo   (14 reviews)
7.
FemmeFone.nl   (5 reviews)
8.
Studentmobiel.nl   (52 reviews)
9.
GSMTrack.nl   (35 reviews)
10.
Algebeld   (21 reviews)
Vergelijk alle Sim Only aanbiedingen

Compleet overzicht

Om een zo duidelijk en objectief mogelijk overzicht te geven van een GSM shop indexeren we ook reviews en beoordelingen vanaf andere websites.

Ervaringen en reviews over Hi.nl

2 / 5 (op basis van 79 reviews)

Lees de ervaringen van anderen of plaats je eigen review over Hi.nl. De gemiddelde beoordeling van Hi.nl is gebaseerd op 79 reviews.

Heb je een goede of juist heel slechte ervaring? Deel je ervaring en help andere bezoekers om de juiste keuze maken.

J.M.Vilders
10 mei 2010
3.5 / 5

Ik heb eigenljk geen slechte ervaringen met Hi gehad in de vier jaar dat ik mijn mobieltje had. Simlockvrij. Maar een paar weken geleden heb ik mijn beltegoed opgewaardeerd tot 47 euro, omdat ik een week met vakantie ging. Ik ben een paar maal op een vreemde manier gebeld door telkens andere namen. Met zogenaamd een melding over instellingen of zo. Vandaag kreeg ik een waarschu...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
E.de Jonge
29 april 2010
2.5 / 5

Ik heb een LG Gsm,Prepay,iedere keer als ik voor 10,00E.heb op-
gewaardeerd is dit zonder dat er gebeld is,of SMS zijn verzonden of ontvangen,binnen enkele dagen verdwenen.Na gevraagd bij de KPN winkel,daar kreeg ik het tel.nr.van Hi,daar
kreeg ik als antwoord,dat begrijpen wij ook niet,u kunt beter
een ander kaartje in het toestel doen,maar als ik dan mijn eigen nr.wil behouden,dan heb ik het zelfde probleem.Het is al
een keer of vier gebeurd.Weet iemand hier raad mee,of heeft de zelfde ervaring.

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Amanda
26 april 2010
4 / 5

Eigenlijk zocht ik naar positieve reviews, maar die zijn nauwelijks te vinden. En naar mijn ervaring is dat onterecht!
Ik heb nu 2 jaar een abonnement van Hi/KPN en ik heb nog nooit problemen gehad.
Via internet besteld, voor 17.00 uur en de volgende dag werd het telefoontje netjes geleverd.
Ook heb altijd goed bereik, zelfs midden in het bos en in parkeergar...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
anno
21 april 2010
1 / 5

Nooit meer Hi voor mij oplichters zijn het.
Moest voor verlenging en wilde alleen sim only.
Dus ik met Hi gebeld ja ik kon sim only krijgen 175 belminuten 350 sms voor 13.90 pm en eerste 6 maanden niks betalen dus ik denk oke is goed.
Krijg ik een mail met bevestiging online 15!!! 35 belminuten telefoon erbij!! wat is dan sim only bij jullie ik heb gelukkig di...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
danny
16 april 2010

De dekking is goed, maar het zijn echte BTW-dieven bij Hi/KPN.
Als mijn abbo is afgelopen..ga ik wel ergens anders mijn telefoon/abbonement afsluiten.
En die service smsjes die je kunt ontvangen[zoals :je telefoonrek staat online] van hun…kosten ook gewoon geld hoor. Ze verdienen bakken met geld aan deze wantoestanden.
Legaal stelen is het

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
peter
15 april 2010

Als ik wil inloggen op Mijn Hi.nl,krijg ik meteen bericht dat de site niet meer beveiligd is.Doorgaan wordt afgeraden.Gevaarlijk.Hoe moet ik nu online opwaarderen????

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Ellen
10 april 2010
2.5 / 5

Ik heb eind febr. abonnement online verlengd. Nieuwe telefoon erbij E72. Geen problemen met levering eigenlijk nog nooit problemen gehad met HI. Krijg NU april 2010 de rekening gepresenteerd van mijn bel en sms gedrag van 1maart t/m 4april. HI 25 + 100 smsje per maand. € 379,32 (dit is inclusief BTW) Ik zit er €294,10 overheen
Dit nummer 0621367783 staat ineens op mij...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Henk Vissers
7 april 2010
1 / 5

Goed waardeloos zo’n Hi Prepay sim. Ik gebruik deze telefoon enkel tijdens mijn vakantie. Kom er na eindelijk weer eens inschakelen achter dat ik niet meer kan bellen of gebeld worden. En waar is mijn beltegoed??? (ca 30 euro)
Een servicenummer is ook al niet meer te vinden op de website van Hi.
Voor mijn gevoel zijn het een stelletje dieven. En dan heb ik het...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Ikke
23 februari 2010
2 / 5

Ik heb nu aantal jaar een abbonnement bij Hi. Ging allemaal prima, totdat Hi ineens mn sms bundel eraf haalde wat tot hoge rekeningen resulteerde. Erover gebeld, zou geregeld worden, maand erna weer hoge rekening, weer gebeld, was dus niks mee gedaan. Uiteindelijk ben ik nu 4 maanden verder en nog steeds klopt het niet! Je kan de klantenservice bellen maar ze kunnen niks voor je doen, ja klacht indienen wat weer 16-20 werkdagen duurt. Klacht via de email is sneller reactie, maar schijnbaar lezen ze niet goed. Ik ben dr helemaal klaar mee!!!!

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Catharina
15 februari 2010
1 / 5

Heb het nu echt enorm gehad met de service van Hi! Ten eerste wordt je heel erg lang aan de lijn gehouden, Kassa, wordt van het kastje naar de muur gestuurd! Wil heel erg graag van dit abonnement af! Je betaald je blauw zonder dat je het weet! Via klantenservice krijg je, een alternatief aangeboden om via Hi klantenservice via email een klacht in te dienen. Maar dat lukt dus oo...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Gijs
10 februari 2010
1.5 / 5

Ik heb bij Hi een prepaid messenger toestel gekocht. Deze ging kapot, dus belde ik op voor een reparatie aanvraag. Ik was mijn aankoop bewijs verloren maar ik had hem online besteld dus ze konden het in het systeem terugvinden. Geen probleem in eerste instantie maar vervolgens krijg ik mijn toestel ongerepareerd retour. Omdat ik geen aankoopbewijs zou hebben!! Slecht communicatie, brutaal aan de telefoon, 0,0 sevice Ik ben erg ontevreden en eis reparatie of geld terug!

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
560
7 februari 2010

Ik had op 29 jan 2010 contact om verlenging van het contract en wilde een nieuw toestel mede daar ze hun contract zonder zwijgen hadden verlegd.
Excuus Excuus en men bood me aan om de HTC HD2 voor 24 mnd het eerste jaar aan voor:
40 euro betalen aan de TNT
1e jaar plm 19,95
2e jaar plm 29,95
Dus geweldig dat bod en excuus aangenomen.
Bel dus ...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
André
3 februari 2010
1 / 5

Ik ben sinds november 2009 abonnee.
Van de rekening begrijp ik niets. Er staat bv. internet op je mobiel op terwijl ik dat helemaal niet heb. Het is maar 0,13 cent maar ik heb e.e.a. niet gebruikt. Kreeg de verkeerde telefoon en mocht deze niet ruilen. Dit moest binnen 8 dagen. Er staan ook verbruikkosten op. Wat dit is weet ik niet.
Ik wil zo snel mogelijk van Hi af. Moest 3 weken wachten ivm nummerbehoud.

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Henk
3 februari 2010
1 / 5

Hi, ja wel lachen hoor ik werd gebeld op 4 sept 2009 meneer we hebben een leuke aanbieding en uw contract verloopt.
Ik op de aanbieding in gegaan en de dag erop 5 tot 10 sms’jes, uw toestel is niet voorradig maar wordt zo gauw deze binnen is naar u toegestuurd en dit 2 maanden lang.
Tot dat er een sms’je je kwam ja je raad het al 5 tot 10 keer per dag uw...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Dominick
1 februari 2010
4.5 / 5

In tegenstelling tot veel ben ik wel zeer positief over hi.
Maar niet via internet, de tip bij Hi is om alles (incl. het afsluiten van de telefoon en je abbo) via de telefonische klantenservice/sales team.
Een voorbeeld van de prijs:
via online moest ik 50 euro bijbetalen voor het toestel wat ik nu heb bij een 23,95 abbonement met mobiel internet.
Via de...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
La Femme
27 januari 2010
1 / 5

NOOIT geen Hi abbonnement meer voor mij. Wat een oplichterij. Regelmatig krijg ik een factuur binnen waarvan de betaaldatum reeds is vertreken. Kortom: bij zo’n beetje iedere factuur worden 4.50 euro herinneringskosten berekend. Betaal je deze niet, word je afgesloten en kan je de maand erop 28 euro aansluitkosten betalen. ZAKKENVULLERS zijn het. Ik zit stilletjes mijn abbonnement uit en zodra ik kan, stap ik over naar een andere maatschappij. Desnoods neem ik een kaart, maar dit NOOIT meer!

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Della
25 januari 2010
1 / 5

EN dan nog altijd het verkopen van bundels en vervolgens doodleuk de btw er nog bovenop rekenen.
=========================
Dat klopt BTW bovenop!!! Staat nergens duidelijk of met BTW of zonder. Helemaal niet helder.
Jammer, ik heb sinds eind december nieuwe abonnement. Site is niet duidelijk, werkt zeer langzaam en veel ERROR pagina’s. Eerste indruk ZEER ZEER ZEER slecht.

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Olaf Brouwer
25 januari 2010
2 / 5

Helaas deel ik de mening van vrijwel alle medebellers. Ik ben snel overgestapt van Hi naar KPN Zakelijk. Daar werd ik gelukkig wel professioneel geholpen en ik kan overstappen. Op meerdere vragen gesteld aan hi medewerkers, nooit antwoord gehad, voorlichting abonnements keuze is ronduit slecht en pokkie kwijt…….. helaas met veel toestellen heb je dan een probleem, ook met een htc touch pro 2. Aardig is men absoluut, ter zake kundig helaas niet. Voor mij nooit geen Hi meer maar Bye.

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Anneke
23 januari 2010
1 / 5

Ik vind HI ronduit een K U T bedrijf. Het enige waar ze goed in zijn is je proberen uit te melken. Nadat ik al meerdere malen heb gebeld om mijn 2 jarige contract op te zeggen, en elke keer heb moeten uitleggen waarom ik wilde opzeggen, blijkt dat ik niet eens hoef op te zeggen omdat ik al een nieuw abonnement heb afgesloten. EIndelijk een keer een medewerker gesproken die blij...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
jeannette
22 januari 2010
1 / 5

ik heb dus ook het probleem met de rekenigen
ik heb een abonement van 13 euro in de maand en betaal telkens 60 euro
ook hebben de mensen van hi terwijl ik duidelijk had gezegt dat het beslist niet mocht
mijn gegevens in het telefoonboek gezet
dankzijn hun us nu mijn geheime adres niet geheim meer

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
lot
21 januari 2010
2 / 5

Ongelofelijke slechte service.
Servicedesk-medewerkers kunnen niet eens algemeen beschaafd nederlands praten.
Zit bovendien al 2 maanden te wachten op mijn mobiel die ik via internet heb besteld. Moet je notabene nog zelf bellen om een bezorgingsafspraak te maken, waar je eerst een kwartier in de wachtrij staat, met: ‘Momenteel is iedereen in gesprek, wij zull...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Dennis
16 januari 2010
1.5 / 5

In een woord belachelijk,
Ik bestel netjes mijn abbonement op Hi.nl,
”Voor 17:00 uur besteld? morgen in huis” Ik zit inmiddels 5 dagen later en ik heb nog steeds zelf geen bevestiging gekregen. Dus ik bel naar de klantenservice krijg ik te horen: ”We controleren of uw product op voorraad is”’2 dagen later (vandaag) bel ik nog eens krijg ik weer hetzelfde antwoordt…
Hi, jullie zuigen…

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Bas
11 januari 2010
2 / 5

De helpdesk van Hi is echt schandalig en dat komt door al die uitzendkrachten. Je moet minstens 10 keer bellen om goed geholpen te worden en als je een vraag hebt krijg je 9 vd 10 keer een verkeerd antwoord. Zo ging een mevrouwtje met mij in discussie over de voorwaarden van een Online abonnement, terwijl ik die gewoon voor me had liggen. Ik weet gewoon 100% zeker dat ze fout z...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Kuthi
10 januari 2010
1 / 5

Ik ben nu zo’n 2 jaar klant bij hi met hi25
maar in plaats van 25 euro per maand te betalen betaal ik rond de 70 euro
Ik krijg elke maand 50 euro beltegoed voor 25 euro dit vind ik nog erg netjes maar na een uurtje gebeld te hebben en rond de 200 smsjes gestuurd te hebben is dit allemaal alweer op
Ik besloot na een tijdje ook eindeloos sms te gaan gebru...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
sabrina
8 januari 2010

hoi misleiding en andere lezers,
ik heb tot heden niet het geld terug gehaald omdat ik bang was dat ik dan in de problemen zou komen met incasso bureau’s en dergelijke.
klanten service heeft mij niks geholpen aangezien ze me daar alleen een ander abbonoment aan proberen te smeren! luisteren doen ze niet.
ik ga nu gelijk hi nog een keer bellen voor een verklaring.
en misleiding als je aangifte doe kan je3 dan even je nummer doorsturen dat we daarop kunnen reageren met meer staan we sterker dan 1 iig.
groetjes

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
misleiding
6 januari 2010
1 / 5

Sabrina (en andere lezers), ik heb ook een Hi abonnement afgesloten en heb ook 25 cent per sms, daar gaat dan ook nog BTW over dus kom je op ongeveer 30cent per sms uit.
Op de Hi.nl website staat vermeld dat een SMS 12,5 cent zou moeten kosten buiten de bundel, ik schrok ook aardig toen ik erachter kwam dat dit 30 cent was en heb nog eens goed die site bekeken.
Onde...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Mikki
6 januari 2010
4 / 5

Ongeveer twee jaar geleden een abonnement afgesloten, een Hi 25 abonnement met eindeloos online in combinatie met een LG Viewty.
Eerste keer had ik de gegevens verkeerd ingevuld. Die moesten blijkbaar exact hetzelfde zijn als op de id-kaart of het paspoort. Jammer dus.
Tweede keer een paar dagen later besteld. Alles was in orde en ik kon aan de slag.
Beide ker...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
s..
17 december 2009

ik vind HI ECHT OPLICHTERS!!!
ONGELOOFLIJK!! ik nam abbomment hi voor 1 jaar, 13 euro per maand.
ik ging niet over bundel.
blijkbaar kreeg ik rekening dat ik 70 euro moest betalen terwijl ik niet over bundel zat.
ik ga abbomment beindingen en KLACHT INDIENEN!!!
WAT IS HUN OPLICHTERS ZEG!!!

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
sabrina
16 december 2009
1 / 5

zelfde geval bij mij kijk net me rekening 200 euro, ik schijn mms’jes verzonden te hebben>???? ik heb niet eens internet op me telefoon en de instellingen verwijderd zodat hij uberhaupt nooit verbinding zou kunnen maken, en word start tarief gerekend van 25 cent per gesprek, smsjes kosten mij ook 25 cent.
ik heb vanaf het moment dat ik hem afgesloten heb alleen m...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
ramona
13 december 2009

Sinds 4 maanden een abbonement van 20 euro per maand.
Bundeltje erbij voor eindeloos internetten, en de sms verdubbelaar aan.
Tot mijn grote schrik en verbazing stond er vandaag (zonder smsje of mailtje overigens) een rekening van bijna 200 euro voor me klaar!
Na het controleren van mijn rekening tot de volgende conclusie gekomen:
Ik heb gewoon betaald v...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Frank
7 december 2009

Moet je horen
Mijn dochter (toen 11 jaar) kocht in aug.2008 een Sony Erisson c501 op pre pay van HI. Ze kocht deze gsm van haar zelf gespaarde centjes. Omdat ze in aug 2009 naar middelbare school ging kocht ik een Simpel abonnement. Nu blijkt de SE geblokkeerd te zijn. Geen punt! Naar Hi.nl gegaan en een Unlock aan gevraagd. Na 3 weken niets gehoord te hebben, heb ik cont...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Willemijn
3 december 2009
1 / 5

Ik ben geen klant,maar wilde na een jaar van mijn simlock af.op de nette manier dus.fout.gemaild.geschreven.klachten ingediend.heb een keer een lullig antwoord gekregen.” ik moet dit bij een collega navragen”.daarna werd het ijzig stil
Ben nu 4 maanden bezig.op de illegale manier kan niet want het is en KPN toestel.fijn.

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
jansma
3 december 2009
2 / 5

jullie moeten eens stoppen met het aan spreken met je en jou
re zijn ook oudere menzen die dit niet nemen ik denk er over
om over te stapen naar aldy medion die spreken je aan met U
en nooit geen problemen groet den heer 70 jaar jansma

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
bart
29 november 2009
1.5 / 5

nou ik had woensdag een gsm besteld bij hi.
Er stond voor 17:00 uur besteld volgende dag in huis. IK heb om 12:00 ongeveer gsm besteld. En een paar seconden erna een bevestiging. Toen keek ik 2 uur later op het status scherm. En er stond wordt gepickt in het magazijn. Dit staat er nu al 5 dagen en heb nog steeds niet ontvangen.

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
benruben
27 november 2009
1.5 / 5

met name de rekeningen kloppen niet, iets wat ze overigens zelf telefonisch hebben toegegeven op de klantenservice..

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Alias
26 november 2009

Is niet normaal bij HI,die rekeningen zijn altijd fout..
Voor een test heb ik een maand lang niet gebeld met de abbo van HI, gewoon een prepaid sim kaart gebruikt om te kijken of ze echt oplichten,en raad is dat doen Ze! stonden van die raare telefoon nummers bij die ik helemaal niet eens kende!
Kort gehoud jullie kunnen de ***** krijgen!!

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Cindy
19 november 2009
1 / 5

Ik heb twee jaar een abbonnement gehad bij HI en daar verder nooit problemen mee gehad. Nu wilde ik afgelopen juli mijn abbo overzetten naar een lager tarief omdat ik telkens veel te veel binnen mijn bundel overhield! Ik kon internet erbij pakken en het voordelige daarvan was ook er geld geen starttarief, maar verder wordt er wel per minuut gerekend en niet per seconde. Prima.<...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
anniehh
6 november 2009
2 / 5

Wel nu.
Heerlijk van (naar mijn mening) de ellendige telfort overstap maken naar Hi.
Ik heb het niet eens of er zijn al problemen.
Ik krijg keurig een smsje dat de Satio weer op voorraad is dus leverbaar. De bezorgdienst zou bellen voor een afspraak.
De volgende dag ontvang ik een sms (15.39 uur) met de meededeling dat de Satio niet meer op voorraad is. ...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
tim
2 november 2009
2 / 5

nou week geleden me abbo verlengd en zou een nokia n97 thuis gestuurd krijgen! ja binnen 24 uur is ie binnen zeggen ze op de site nu al 6 dagen gewacht en vandaag gebeld naar hi toe. toen werd mij gezegd dat ie al was afgegeven bij tnt en dat ik hem vandaag nog zou binnenkrijgen het is nu negen uur en heb nog niks gehoord. valt me erg tegen van Hi en vind de levering zeer slecht!

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
P.Feitsma
16 oktober 2009

Ik heb niet gedacht na jaren goede klant van de hi mobiel abonnement hebben ze mij nog zo behandeld.in april dit jaar mijn toestel is kapot gegaan maar de sim doet t nog dus kan ik nog bellen met andere toestel die ook bijna stuk was. ik heb een van de medewerker gebeld de naam is Ellen, Ellen wie wil ze niet zeggen, het is beter dat ze andere werkzaamheden gaan doen want ze is...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
CW
14 oktober 2009
2 / 5

Ik ben al een aantal jaren klant bij Hi en op zich heb ik er weinig problemen mee gehad. Inderdaad wel het bekende verhaal; bij een abo-verlenging bestelde ik een telefoon die lang in het magazijn bleef hangen en pas de vierde dag na de bestelling werd geleverd. Vandaag bleek ik echter een rekening te hebben van +100 euro!
Ik heb daarop gebeld met de klantenservice maar d...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Lotte de Boer
12 oktober 2009
1 / 5

Ik heb een HI abonnement van 275 minuten per maand €15.95 euro. Op de site staat vermeld dat bij smsen bij dit abonnement 6 cent kost, op mijn factuur staat er per sms 13 cent wordt afgehaald.. 7 cent teveel per smsje..
ook staat er dat bellen 6 cent per minuut kost. ik zou dan wekelijks een tegoed van 275 * 0.06 = 16.50 moeten krijgen. Nou heb ik de 1ste maand; 110 eur...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Hi,hi,hi
8 oktober 2009

Ik heb zondag de sony ericsson bestelt.
Volgende dag werd ik gebelt om een afspraak te maken.
Oke dinsdag kon ik niet thuis zijn dus werd het woensdag,geen probleem.
Alleen alles toevallig was dinsdag mijn pinpas kapot gegaan.
Dus woensdag kwam de telefoon alleen hij kon weer terug want ik had geen pinpas.
Het is nu donderdag, en ik ben echt aan he...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Wendy
2 oktober 2009
2 / 5

ik ben al 5 jaar klant van hi alles was 4 jaar lang naar wens
vorige jaar ging ik mijn abbo verlengen met een samsung omnia
ze hadden een leuke aanbieding op hi.nl die ik gekozen heb
uiteindelijk kreeg ik een hoge rekening was er dus een fout gemaakt
er stond geen eindeloos online bij.
dus ik kreeg het er alsnog bij maar geen korting erbij.
d...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
claudet
25 september 2009

ik had hi internetop my laptop 3 keer online geweest eind van de maand mocht ik 284 euro betaalen… dat is my ervaring met hij

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Hans
24 september 2009

Onbegrijpelijk dat er nog mensen positief over HI kunnen schrijven.
Na eerst netjes vanaf het begin een rekening ontvangen te hebben, krijg je een of ander lullig foldertje over “HI laat het niet meer in de papieren lopen” Geen eerlijk bericht over kostenbesparing en zo !
Wat achterbaks. Je zou per e-mail bericht krijgen wanneer je rekening online staat....... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Bernie
19 september 2009
3.5 / 5

Normaal gesproken zeer tevreden over en Hi en fouten in de rekening worden meestal hersteld, maar vandaag niet.
Vandaag bekeek ik mijn laatste rekening. Daar stond opeens op dat ik op 3 sept 15.57u naar Argentinië gebeld zou hebben…Heb meteen mijn gesprekgeschiedenis nagekeken en ik heb gebeld naar mijn werk, de opticiën en mn voicemail.
Het mooie is dat ik ...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Lars
9 september 2009

Altijd een goede ervaring gehad bij HI, totdat ik mijn abonnement verlengde. Ik had online voor 13.00 uur een bestelling geplaatst (contractverlenging) en ik verwachte dus binnen 24 uur een levering.
Na 3 dagen nog niks van ze gehoord en de online status was nog steeds dat de order gepicked werd in het magazijn.
Ik vind het niet erg dat je even moet wachten op je toestel, dat is heel normaal, maar dan moeten ze niet met grote letters neer gaan zetten: Voor 5 uur besteld, morgen in huis! Zet er dan neer levering binnen 1-7 werkdagen.

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
marnick
1 september 2009

Alles liep zonder problemen tot dat ik mijn abonnement verlengde…. netjes voor 5 uur gebeld(11 uur s’ochtends) en ze zouden me binnen 24 uur moeten bellen voor een levering.
Helaas na 5 dagen nog geen belletje gehad…
Ik heb hier geen problemen mee maar dan moeten ze niet overal neer zetten: VOOR 5 UUR BESTELD MORGEN IN HUIS!

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Justin
27 augustus 2009
3.5 / 5

Deze ervaring is gebaseerd op wat er na de bestelling op de Hi website gebeurd, tot de levering.
Nadat ik een abonnement had uitgekozen op de site en besteld, kreeg ik gelijk een bevestigingsmailtje. Heel handig, alle informatie stond erin. De volgende dag werd ik gebeld door een mevrouw van Hi. Ze vertelde dat ze een afspraak wilde maken voor de levering. Ik vroeg haar o...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
SlechterdanHikanniet
24 augustus 2009
1 / 5

Zojuist wat dingen van Hi gezien. Ongelooflijk gewoon, zo slecht. Ze versturen facturen die gewoon aantoonbaar niet kloppen. Natuurlijk kun je je vragen stellen. Maar bij Hi kunnen ze blijkbaar niet lezen. Je krijgt dus geen antwoord op je vragen. Erg erg erg slecht en onbeschoft ( dat noemt Hi een klantenservice, hoe dom kun je zijn Hi zou ik zeggen). Hi maakt goede kans om gekozen te worden tot grootste oplichters van nederland. Wat een ontzettend ***-bedrijf en ongelooflijk hoe men met klanten om gaat. Het zal wel een dagvaarding worden om de **** van Hi tot de orde te roepen.

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Laura
28 juli 2009
1 / 5

Erg ontevreden over Hi. Het toestel dat ze me (op tijd) leverden, bleek niet het goede te zijn!! Toen ik contact opnam, vertelden ze met dat ik het moest retouneren. Ik moet nu dus minimaal 10 dagen wachten op het juiste toestel. Daarbij moest ik alle acties van het retouneren zelf ondernemen, terwijl ZIJ een fout hebben gemaakt. Daarnaast mocht ik zelf de verzendkosten betalen.
Waarschijnlijk kom ik hierdoor ook in de problemen met mijn huidige provider en zit ik straks met 2 abonnementen…
Erg slechte service Hi, voor jullie fout.

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Danny
8 juni 2009
3 / 5

Ik had ook het zelfde abbo als hierboven met Samsung SGH-D900 2 jarig €25- en dan 5 euro korting elke maand… bij mij gewoon goed gegaan kwam elke maand rond 20 euro… soms iets erover.
Geen problemen mee gehad, en klanten service nog niet één keer hoeven bellen. Heb het nu weer 2 jaar verlengd in combo met een Nokia E71… online kan er een hoop geregel...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Ahmet
31 mei 2009

ik vind Hi perfect! werkt goed en je kunt je sim kaart ook gratis via een kode blokeren voor bepaalde nummers, zo dat je kinderen alleen naar huis en of familie kunnen bellen, en niet naar alle nummers kunnen bellen

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Ray
27 mei 2009
5 / 5

Ik ben zeer tevreden met Hi KPN. Nooit geen problemen ik wil niet eens een andere provider.

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Jedidja
27 mei 2009

Nu ben ik na bijna 10 jaar mijn 06- nummer kwijt dankzij HI.
Ik was in april in de Hi winkel geweest. en daar gezegd dat ik mijn achterstand in mei wilde betalen ivm vakantiegeld. Ja zeker mevrouw. Geen probleem. krijg ik vandaag post in de brievenbus dat mijn nummer helemaal afgesloten is en dat ik het helemaal niet meer terug kan krijgen. Mooie is dat het vandaag 27 mei...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Taco
20 mei 2009
5 / 5

Klanten hebben altijd wel wat te zeiken, altijd willen ze de koning zijn.
ik vind Hi perfect!

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
martijn
18 mei 2009

ik wilde geen hi internet op mijn telefoon , en heb alle hi internet mogelijkheden laten afsluiten na een heftig gesprek met de hi supervisor die ik heb laten beloven dat ik geen hi internet rekeningen meer wil zien , bijvoorbeeld roamingkosten die per ongeluk in het buitenland gemaakt kunnen worden. alleen bellen en sms wel dus. internet doe ik wel met wifi thuis of ergens .da...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
G.Rotzinger
14 mei 2009

In September 2008 kocht ik een Samsung Handy dar was en extra belttegoed van 6 Euro beloft maar tot op heden is er niets er bij gekommen. Erg jammer dat zo veel woord belooft
maar er niets van komt nau ja jammer.

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Gerry
12 mei 2009

HI KPN
jullie zijn ***** bij elkaar ,ze hebben mij gelokt met je kunt gratis mobile winnen.
daarna sturen ze SMSjes en schrijven zolang je beltegoed heb jou tegoed af.beesten zijn het en om ervan af te komen is een ramp nu moet ik een ander nummer gaan kopen om van hen af te komen.

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
tasso
6 mei 2009
1.5 / 5

Nog nooit zo’n slechte klantenservice als dit meegemaakt.
Je krijgt altijd eerst de receptie te pakken en volgens mij hebben die echt geen zin in hun werk wat een stel sjagerijnen zeg.
Heb een arena met abbo besteld en er staat toch echt bij voor 17.00 besteld volgende dag in huis.
Maar goed bevestiging gekregen en een tnt track en trace link maar geen b...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
David
19 april 2009
5 / 5

Ik heb de LG Renoir besteld, had hem binnen 2 dagen thuis liggen. Alles werkte meteen. Perfecte service.!

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Marian
2 april 2009
1 / 5

Al eens geprobeerd een andere afdeling dan klantenservice te pakken te krijgen? Ik heb contact gehad met de afdeling klantencontact en moest terugbellen, helaas dat kan dus niet. Pas nadat ik uit mijn slof geschoten ben kon er een ‘klacht’ ingediend worden en dan neemt iemand van die afdeling contact met jou op, tjs dat is inmiddels 2 weken geleden. Geen idee hoe lang dit nog gaat duren maar ik heb het inmiddels wel gehad met HI

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Robin Dijkman
8 maart 2009

Ik heb nu denk al een half jaar een abonoment bij hi (Samsung soul met een hi20)
Sinds vorige maand heb ik daar een eindeloos sms bundel bij laten voegen van 9.95 per maand. Ik keek net mijn rekening en daarbij heb ik 2 keer afgelopen maand afgerekend voor eindeloos smsen, ik weet niet of meerdere mensen hier last van hebben, of dat ik dubbel betaal omdat ik het die maand heb aangevraagd?
Verder wel erg tevreden alleen levertijd was bij mij ook niet aardig.

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
bla
5 maart 2009
1.5 / 5

nog nooit zulke slechte levering mee gemaakt, dit is voor mij echt het toppunt. Zat 2 weken te wachten kwamen ze eindelijk was ik niet thuis had ik paspoort en bankpas aan me vrouw gegeven, kwamen ze het afleveren hadden ze een machteging nodig, hadden ze niets over gezegd dus hele handel weer meegenomen. Willen we nieuwe afspraak maken blijkt dat alles vol zit ofzo, moesten we nog eens 2 weken wachten. en na 2 weken en 4 dagen eindelijk binnen gehad in totaal een maand gewacht! gewoon nog nooit zo slecht behandeld hier ben ik weg

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Jochem
3 maart 2009
1 / 5

De service van Hi is zwaar onder de maat!
De indruk die gewekt wordt is dat het Hi alleen om geld te doen is, zodra er iets mis is wordt je niet of zeer slecht geholpen.
Medewerkers weten niet wat collega`s doen, als je iets regelt met een medewerker van de klantenservice blijkt later dat het niet gebeurt is en staat er ook niks geregistreerd in het systeem van Hi. ...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Mark
19 februari 2009
2 / 5

Vorige week een telefoon besteld via de webshop van hi.nl (wordt de volgende dag geleverd) gelijk betaald natuurlijk. Kreeg keurig een bevestiging en de verzendopdracht doorgestuurd. Wat blijkt niet bekend waar het toestel is gebleven. Telefonisch contact gehad met de helpdesk en; " het wordt vandaag geregeld".

Wat blijkt de order is verkeerd verstuurd door hi.nl...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
-8
Ikzelf
13 februari 2009

Ik heb vorige week een LG Cookie bij hi.nl besteld.
Ik wacht daar nog steeds op, Ik ben dus hi gaan bellen. Maar nee ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. Eerst kreeg ik hi aan de telefoon. Die konden mij niets vertellen. Doorverwezen naar de OPD ( online pakket dienst ) Daar geen gehoor. Nog eens proberen naar ander nr. van de opd. Toen nam er iemand op, die mij ...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Lowie
11 februari 2009
5 / 5

Perfecte service, kwaliteit, en prijs!
Overzichtelijke website
Levering binnen 1 dag
Prima ontvangst (KNP netwerk)
Kortom: geweldig

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
geheim
2 februari 2009
2 / 5

ik heb een bundel gepakt en het is evenduur als normaal en ik ben daardoor wel gewoon 5.50 euro is gewoon van mijn beltegoed gegaan en ik heb helemaal géén kroting dus meld je er NIET voor aan !!!! dat is oplichterij !!! en ze hebben ook nog slechte surviche

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Kater79
26 januari 2009
1 / 5

Heb een Hi abbonement 25 voor 1 jaar verlengt en omgebogen naar een Hi 20. Hierbij zou ik een LG Viewty krijgen (black). Echter, er stond bij verwachte levertijd 3 weken. Ik ben daar nu ruimschoots overheen en wacht al meer dan een maand op mijn door Hi beloofde mobieltje.. Na diverse keren bellen met 1200 kreeg ik te horen dat de LG telefoons wel geleverd worden alleen dat LG een probleem heeft met de leveringen.. oftewel.. ik schoot er zelf niets mee op. Hi beloofde wel dat ik hem binnen 2 weken zou krijgen.. we wachten af (alweer)….

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Chris Wissink
3 januari 2009
3.5 / 5

Hi is een goede netwerkaanbieder.. behalve als je iets besteld bij hi.nl er staat dat je bestelling binnen 48 uur wordt geleverd die van mij werd pas 5 dagen na de bestelling geleverd zeer slecht dus ..Meteen naar dat abonnement kreeg ik netjes de rekening die heb ik betaald en 2 weken later krijg ik een betalingsherinnering of ik met spoed de rekening wil betalen anders wordt ...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Lip
18 december 2008
2.5 / 5

Nou ik voel me meer en meer genaaid door HI, ten eerst werd mijn eindeloos online bundel niet doorgevoerd waardoor ik torenhoge rekening kreeg! meer dan 80 euro per maand te veel, 3 maanden lang.
Nu ben ik uit gaan zoeken hoe het met de sms verdubbelaar zit. blijkt dit ook onzin te zijn. een sms is altijd een halve tik geweest. nu is een sms ineens q tik geworden, moet je sms sturen om er een halve tik van te maken. Bij nieuwe klanten is dat automatisch het geval, bij oude klanten niet. Ofwel hele hoop sms dubbel betaald!!

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Robin
9 december 2008

Ik ben nu al 6 jaar klant van Hi
En eigenlijk nooit problemen gehad todat ik mijn abbonement verlengd had met een nieuw toestel!Ik heb heel vaak moeten bellen omdat de telefoon maar niet bezorgt werd. Elke keer was er een andere reden waardoor er vertraging opliep. UIt eindelijk na de 7e keer bellen kwamen ze erachter dat de bestelling fout was gegaan en het enige wat ik ...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Daisy
19 november 2008

Ik zit al 4 jaar bij Hi en heb nooit problemen gehad, sinds afgelopen juli. Ik wilde mijn contract verlengen.
Ik zou van hi30 naar hi20 gaan + een eindeloos sms bundel van 9.95 per maand. Geen probleem, het kon allemaal.
De maanden erna vond ik dat ik erg hoge rekeningen had.. en toen ik ging kijken op telefoonrekening online bleek ik ineens 2 contracten te hebben, ...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Sanjol
28 oktober 2008

In juli 2008 abo afgesloten bij Hi met verzoek nummerbehoud (mijn oude abo liep bij Orange). Zowel van Hi als Orange bevestiging gehad dat per 27 oktober nummer over zou gaan van Orange naar Hi. Omdat ik vandaag (28-10) nog altijd op mijn Orangesimkaart gebeld werd ben ik gaan navragen wanneer overdracht gaat plaatsvinden. Ach mevrouw, die opdracht is vorige maand geannuleerd e...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Peter
15 oktober 2008
4 / 5

Vorige week een HTC Touch Pro bij Hi.nl besteld. Je krijgt hier het eerste jaar nl meer korting dan in de winkels. Wel verrast over de service, binnen twee uur werd ik gebeld en ik kreeg het toestel de volgende dag al in huis. prima dus.

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
@Charles
11 oktober 2008

Elke provider hanteert een opzegtermijn van 2-4 maanden, afhankelijk van de provider!

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0
Charles
1 oktober 2008
1.5 / 5

Twee jaar terug een Hi 25 abbonement afgesloten in combinatie met een Samsung SGH-D900. Ik dacht, Yes! Eindelijk een leuk tweejarig abbonement met een leuk toestel voor 20 euro in de maand. (Actie van 5 euro per maand korting, vertelden ze.)
Maar helaas werd er gewoon elke maand 25 euro van mijn rekening afgehouden (Ik bleef binnen mijn bundel) Hierover heb ik naar KPN g...... (lees verder)

Was deze review nuttig?
Zeer nuttig (+1) Niet nuttig (-1)
0

Reviews welke door anderen als niet nuttig worden beschouwd worden automatisch verwijderd. Deze reviews zijn ook niet van invloed op de totale beoordeling van de GSM shop.

© 2008 - 2014 Gratis Kado's  |  Sitemap  |  Disclaimer  |  Links
Volg ons ook op Twitter!